Ezekkel a mondatokkal rátalálhatsz a szerelemre

Lehet, hogy sok kudarc után már úgy gondolod, nincs esélyed egy egészséges párkapcsolatra. Előfordulhat az is, nem tartod magad szerethetőnek. Ne dobd be a törölközőt ilyen könnyen. A lelked ugyanis soha nem adja fel, csak egy kis segítségre van szüksége. Próbálj ki néhány oldó mondatot – ezek a gondolatok úgy működnek, mit a mantrák, az ismételgetésük hat rád, és változást indít el. Mondd ki hangosan az alábbi mondatokat, figyeld meg melyik hat rád. Jegyezd meg azt is, melyiket érzed közömbösnek. Lehet, hogy az mutatja a tudattalanodban megbújó akadályokat.

​​lovehunt1.jpg

Szeretnék szerelmes lenni.

Megérdemlem, hogy legyen egy jó párkapcsolatom.

Bármikor és bárhol megtalálhatom a páromat.

Nincs akadálya annak, hogy szerelmes legyek.

Ismerek olyan embereket, akikkel már megtörtént, és szerelembe estek.

Több lehetséges párjelöltem is él a világon.

Rengeteg szeretnivaló tulajdonságom van.

Készen állok arra, hogy beengedjek valakit az életembe.

Elhiszem, hogy engem szerethet valaki.

Az, akit én keresek, épp engem keres.

Türelmes vagyok, mert tudom, hogy megtalálom azt a szerelemet, amit keresek.

Ha pedig szeretnéd megtalálni a személyre szabott oldó mondatodat, segítek a családállítás módszerével megkeresni azt a gondolatot, amivel felszabadíthatod a lelkedet. 

www.rendszerakademia.hu